۱۴۰۰ اردیبهشت ۴, شنبه

پای نتورک – Pi Network چیست؟

 

پای نتورک خود را یک ارز دیجیتال معرفی می‌کند. بر اساس گفته‌های وب سایت توسعه‌دهنده این پروژه، سازندگان و طراحان رمز ارز نام برده سه تن از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد هستند. پای نتورک مدعی است برای اولین مرتبه توانسته سیستم استخراج یک ارز دیجیتال را روی تلفن‌های هوشمند پیاده‌سازی کند، به همین دلیل با نصب نرم افزار مربوط به این پروژه روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود، می‌توان به صورت مستمر ارز دیجیتال Pi دریافت کرد، بدون این که نیازی به خرید مستقیم آن از طریق صرافی‌ها باشد.

پای نتورک چیست؟  

نکته مهم و جذاب برای کاربران اینجاست که ماینینگ یک عمل با تلاش محاسباتی بالا محسوب شده و مستلزم در اختیار داشتن یک سیستم کامپیوتری با سخت افزار قدرتمند و منبع برق کافی است، به همین دلیل هیچوقت انجام آن با استفاده از گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر نبوده است. البته منظور از عدم امکان انجام این کار، «عدم سودآوری» استخراج از طریق گوشی است، به این معنی که با وجود اعمال فشار سنگین روی تلفن همراه و پایین آمدن شدید عملکرد کلی و عمر دستگاه، دارایی قابل توجهی به دست نخواهد آمد. اما پروژه پای نتورک مدعی است که ماینینگ در این پروژه هیچ تاثیری روی باتری تلفن و مصرف دیتای آن نداشته و فشار چندانی روی سخت افزار دستگاه وارد نخواهد شد. کافی است که کاربر هر 24 ساعت یک مرتبه، یک دکمه را در محیط نرم افزار موبایل Pi Network لمس کند.

کلاهبرداری Pi Network 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پای نتورک – Pi Network چیست؟

  پای نتورک خود را یک ارز دیجیتال معرفی می‌کند. بر اساس گفته‌های وب سایت توسعه‌دهنده این پروژه، سازندگان و طراحان رمز ارز نام برده سه تن از...